סקירת אטרקציות בברלין מותאמות לילדים קטנים

עכשיו בברלין:

מלונות מומלצים

הרשמו לקבת מידע על ברלין

סקירת אטרקציות בברלין מותאמות לילדים קטנים

סקירת אטרקציות בברלין חלק 1 – מתאים לילדים בני 4-10 בודאות, לדעתי גם גדולים יותר יהנו.
אנו חוזרת ואומרת כאן שמבחינת אטרקציות ברלין לא נופלת מלונדון ואני כאן כדי להוכיח.
רק לפני שמגיעים עם ילדים לברלין צריך לקחת בחשבון, האטרקציות בגרמנית ואנגלית, ילדים שלא יודעים אנגלית יזדקקו ברוב המקומות לתמיכה ותיווך אז לא להתיאש. דבר שני, ההיסטוריה של ברלין והעם היהודי קצת מורכבת, בחלק מהאטרקציות יש תזכורות להיסטוריה הזאת וזה יכול קצת להציק, אל תתנו לזה לפגום לכם בהנאה, זה לא נמצא שם מתוך גאווה אלא מתוך אמונה שלא נכון להסתיר את הצד הזה בהיסטוריה ולהעמיד פנים שזה לא קרה.
1- גן חיות והאקוואריום – בברלין יש שני גני חיות, אחד של הצד המערבי ליד הקודאם והשני נקרא טירגארטן בצד המזרחי, זה המערבי נחשב לגן חיות יחסית גדול, יש בו לא מעט חיות, לא מומלץ לכאלו שמתקשים לראות חיות כלואות, צמוד אליו האקווריום הלימודי והוא מורכב מ3 קומות של ובכן אקווריום, הוא מאוד מרשים וניתן לרכוש כרטיס משולב לשניהם, בחורף לא מומלץ להגיע לגן חיות כי קר ורוב החיות מעדיפות לא לצאת.
2- בית הכלבו KaDeWe- אז מבחינת שופינג לרובנו יהיה קשה לעמוד במחירים של מותגי היוקרה כמו לואי ויטון, דיור, שאנל ועוד, אבל לא מזיק להסתכל, בקומה העליונה יש דוכני מזון והאוכל שם מאוד מומלץ, בחגים תמיד מקושט באופן מיוחד ובכריסמס יש שם סנטה קלאוס.
3- חנות m&m- כמיטב המסורת חנות בת 3 קומות מוקדשת למותג השוקולד, הם מוכרים שם מזכרות, יש שם מיצגים להצטלם איתם ובקומה העליונה יש בית קפה, אז הקפה שם נורא אבל השוקו שווה, הגלידה טעימה ויש שם עוגיות שוות, המחירים יקרים יחסית לברלין אבל עדין סבירים יחסית לחברה הלונדונית.
4- מאדם טוסו ברלין– פחות עמוס מחברו הלונדוני אבל המיצגים לא נופלים ממנו, פסלים של מפורסמים ולחובבי הז׳אנר כמונו מיצג מלחמת הכוכבים, שימו לב, זוהי אטרקציה של מרלין מה שאומר שניצן לקנות כרטיסים משולבים יחד איתה גם לאקווה דום (כרגע וכנראה בהמשך כבר בלי האקווריום הענק), לדאנג׳ן ולליטל ביג סיטי.
5- האקווה דום- בניגוד לאקווריום שצמוד לגן החיות זאת אטרקציה יותר תיירותית, אקווריומים עם הסברים ליד כל אחד מהם, יש כל מיני משימות בדרך לילדים, סה״כ נהננו.
6- ליטל ביג סיטי – תצוגה של דגמי מבנים מונומנטליים מתקופות שונות בהיסטוריה של ברלין, המיצג כולל הולוגרמות והסברים ואנחנו מאוד אהבנו, גם כאן יש פעילות לילדים במקום אם רוצים.
7- מוזיאון הריגול – כתבתי עליו כבר פוסט בנפרד, אבל הוא באמת מוזיאון איכותי, ברחמן היוותה לאורך כל תקופת המלחמה הקרה נקודת מפגש בין מזרח למערב, לכן היתה גר פורה לפעילויות ריגול בין הצדדים, מוזיאון הריגול מראה את המכשור, את הטכניקות ולמעשה איך זה עבד, מרתק למי שמתעניין ולמעריצי בונד מובטחת הנאה כפולה, במקום יש מבוך לייזר מגניב במיוחד!

חלק 2 של סקירת האטרקציות בברלין!!!
מזכירה, כל האטרקציות מתאימות לבני 5-10 בוודאות, יש כאלו שבהחלט יתאימו גם לבוגרים, בכולן אני נהנתי כמבוגרת אבל אם היו מקרים שלא, אני כותבת.
עוד מזכירה, מבחינת ישראלים ויהודים ההיסטוריה של ברלין קצת בעייתית, אני למשל הצלחתי להסתיר את רוב הבעיות מהילדה הפרטית שלי בת ה10, אבל הנוכחות בולטת שם והגרמנים משתדלים להנציח ולהזכיר לעצמם בכל פינה מה היה.
מוזיאון משחקי המחשב– וואו וואו וואו, המוזיאון מציג מוצגים מכל השנים שבהם קיימים משחקי מחשב, התפתחויות בתחום הגרפיקה והתכנות, רוב המיצגים אינטראקטיביים ואפשר לשחק שם במשחקים ישנים נושנים, בכיף להעביר שם כמה שעות, מומלץ להגיע בשעות הבוקר שהנוער המקומי במסגרות.
מתאים לכל גיל!
הדאנג׳ן – מוזיאון האימה- לברר מראש מתי הצגה באנגלית! הכניסה מגיל 10 והם מקפידים! בואו נגיד שזה לא למות מפחד, מדובר בשחקנים שמספרים על כל מיני ארועים גרוטסקיים מההיסטוריה של ברלין, כל מיני אפקטים ואלמנטים של הפחדה וכאלו, היינו שם פעמיים וזה רשמית המקום האהוב על הילדה שלי בברלין.
מגדל הטלוויזיה– אם אתם כבר עולים תשבו שם במסעדה, המחיר יחסית יקר, לודא רק שאין ערפל כשאתם שם כי אז לא תראו כלום, בעיני מיותר הילדה אהבה, מסוג המקומות לסמן עליהם וי.
אי המוזיאונים– אז קודם כל, הוא לא בדיוק אי!!! המוזיאונים של ברלין רוכזו מרביתם באזור אחד, אנחנו היינו במוזיאון החדש שמציג תערוכה ממצרים העתיקה, גם הפרגמון מאוד מומלץ.
ישנו כרטיס מוזיאונים שמקנה הנחות וכניסות לתערוכות מיוחדות, אם אתם בעניין ומתכננים לבקר בכמה שיותר מוזיאונים כדאי לבדוק אותו.
ליד אי המוזיאונים ניתן לתפוס שיט על נהר השפרה, למי שמצפה לאיזה שיט סטייל לונדון אז פחות, אבל היינו ביום של שמש ודווקא היה נחמד לשבת בסירה ולשמוע הסברים על מה שמסביב.
גם באי המוזיאונים הקתדרלה של ברלין– כרטיס כניסה לא יקר במיוחד, הקתדרלה בעלת הכיפה בצבע טורקיז יפה מאוד מבפנים (בחורף חם שם!) ובתוכה ניתן לעלות יותר מידי מדרגות ולהגיע לברלין דום, תצפית על ברלין מהכיפה בקתדרלה.
שימו לב, זה טיפוס סיזיפי וקשה, הילדה שלי רצה למעלה, אני הגעתי לשם לאט ובזהירות.
ההאקשה מרקט או האקשה הופה – אזור של חצרות שחוברו יחד להוות אזור טרנדי של חנויות מגניבות, מופעי רחוב, ארועי מוזיקה, בתי קפה ומסעדות, ממליצה מאוד לשבת שם לא משנה אם צהריים או ערב, נמצא מרחק הליכה מאי המוזיאונים.
מוזיאון הקסמים- נמצא בהאקשה הופה – מנוהל על ידי איש מוזר מטהיטי שנראה כמו דמות מסרטי מסתורין, יורדים למרתף מסתורי ועוברים ומתנסים בין כל מיני סוגים של קסמים, מיסטיקה ואחיזות עיניים, הכל מגיע עם הסברים, יש מדריכים שעוזרים והמקום פשוט קסום.
אם יש באותו יום מופע קסמים ואתם עם ילדים בני 5-10 תקנו כרטיס שכולל את המופע!
תודה רבה לקרן על הפוסט המדהים!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן